-
水豪囧二星初級會員
2009-11-5 19:21#1
睇完回一回好wo /.\
*睇完大家回, 下次吾打na唉=_=...我就系睇2000fun其他post出現問題
先想打過一次*.....大約拎吾到cp 有可能 lv不足...但幾多lv先夠我真系吾知-.-
我解個時10lv.
首先當然要去左魔界先...
之後直沖就去到魔界既軍艦島
軍島有個女人渣好大把劍...問佢可以飛到 黃金xx
個個map左邊有個傳點 je系你一飛到個個位..
入傳點就去到西軍本部
之後搵一個抗戰領袖*系成個城中間個間屋*
之後問完佢就去羅生門通道*系成個城既北方 即小地圖既最西..*
之後會發現有個領袖訓系到...*垃圾- -*
之後講完一大段野就可以番番城 搵番個領袖
佢叫佢搵一個人 不過吾洗理因為個人好似無的~
你只要去番 沖天塔島 搵一個渣大劍女人 就會話你知個個人不見了
之後你就番去搵個領袖na...
之後又話可能系軍x島個帳篷~
咁你就去番軍艦島帳篷 你會見到4個人 問曬佢地吧-.-
之後番番西軍本部搵抗戰領袖
完成@_@
得到50WRP
之後 重點來了~~
出去個間房門口 有個大肥佬
你問佢有關 wpr 個cp之類問題-.-我吾記得問咩...仲之你咩都問曬佢na..
佢就比50cp 同50wrp 你..
咁你就可以有50cp...
紅斗篷只須1cp..
@_@你中意可以買50個~ 完
:fire:
[ 本帖最後由 水豪囧 於 09-11-6 12:43 AM 編輯 ]
-
─=☆肥安ζ二轉會員
2009-11-5 19:38#2
可唔可以合成外表:ro02:
-
elvistny三星高級會員
2009-11-5 19:38#3
原帖由 水豪囧 於 09-11-5 07:21 PM 發表 
之後講完一大段野就可以番番城 搵番個領袖
做完呢步之後我係本部門口個大叔得到CP同WRP就是了,雖然我諗都應該同呢段劇情無咩關係...
做完呢個劇情有多50WRP,姐係合共50CP及100WRP就是了
[
本帖最後由 elvistny 於 09-11-5 08:00 PM 編輯 ]
-
jverz00三星高級會員
2009-11-5 19:39#4
我有個問題﹒
唔記得係邊個POST介紹點去魔界果度講過﹒
話如果無去過天界而第一次就去魔界既話﹒
會以後都入唔返天界:ro01:
-
肥銘二轉會員
2009-11-5 19:46#5
邊到入魔界呀=.=都冇講咩地去到=.=
-
水豪囧二星初級會員
2009-11-5 19:57#6
魔界都吾知-.-就吾好問點拎!!!!!!!!!!!...-.- 先去自己睇文章去魔界-_-
-
大貓貓四星黃金會員
2009-11-5 20:14#7
水豪=0=e+玩到幾lv?
-
肥銘二轉會員
2009-11-5 20:31#8
原帖由 水豪囧 於 09-11-5 07:57 PM 發表 
魔界都吾知-.-就吾好問點拎!!!!!!!!!!!...-.- 先去自己睇文章去魔界-_-
哇 串到丫
好巴閉咩face_l_18:
-
腳交一星新手會員
2009-11-5 21:15#9
我問哂個大肥佬 但係佢冇俾cp我
-
腳交一星新手會員
2009-11-5 21:25#10
解多左呢到係咪就拎唔到
(佢叫佢搵一個人 不過吾洗理因為個人好似無的~
你只要去番 沖天塔島 搵一個渣大劍女人 就會話你知個個人不見了
之後你就番去搵個領袖na...
之後又話可能系軍x島個帳篷~
咁你就去番軍艦島帳篷 你會見到4個人 問曬佢地吧-.-
之後番番西軍本部搵抗戰領袖
完成@_@)
我解埋呢到先問個大叔佢就無俾CP我
唉 好無奈囉 跟住教學做都拎唔到 都唔知真定假
[ 本帖最後由 腳交 於 09-11-5 09:35 PM 編輯 ]
-
肥銘二轉會員
2009-11-5 21:40#11
原帖由 腳交 於 09-11-5 09:15 PM 發表 
我問哂個大肥佬 但係佢冇俾cp我
係囉
得wrp=.=
-
腳交一星新手會員
2009-11-5 21:42#12
我諗應該解多左拎唔番啦 應該要跟elvistny解到佢個步驟先拎到 解多左就無
-
user1234三星高級會員
2009-11-5 21:51#13
我之前做完任大叔都無CP俾,
後來走去做下魔界任升下lv,
又去"調解者"選參加放棄團戰幾次,
做完大叔就話我夠實力,肯俾50CP了:smilie_:D5:
-
k籽一星新手會員
2009-11-5 22:05#14
我做曬都拿唔到cp囉-.-
-
gundam_fan五星白金會員
2009-11-5 22:18#15
買番10件安全d:ro04:
-
肥銘二轉會員
2009-11-6 00:03#16
原帖由 k籽 於 09-11-5 10:05 PM 發表 
我做曬都拿唔到cp囉-.-
升高少少lv就ok-.-
-
水豪囧二星初級會員
2009-11-6 00:35#17
-.-大家拎吾到cp 可能真系同實力問題吧!??=="我吾知a 我去做個時都10lv了-_-
呢個教學一定拎到ga-.- 樓上話我串個個人-.-其實我吾系串-_- 只系..如果你去吾到魔界..=-= 知點解個任都無用.. 去左先知..都未遲a?系咪*v*?
-
Jacky0429三星高級會員
2009-11-6 02:14#18
如果要拎CP, 你有無每個選項都同屋外條友都講過先-.-?
(問緊解5到D人
-
大貓貓四星黃金會員
2009-11-6 06:18#19
我14lv去做都囉到cp~
-
joshuakg123六星鑽石會員
2009-11-6 09:33#20
應該係5LV先拎得CP
另外..預設技能任..15LV能接..不是25LV