伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #1
睇完回一回好wo /.\
*睇完大家回, 下次吾打na唉=_=...我就系睇2000fun其他post出現問題
先想打過一次*.....大約拎吾到cp  有可能 lv不足...但幾多lv先夠我真系吾知-.-
我解個時10lv.

首先當然要去左魔界先...
之後直沖就去到魔界既軍艦島
軍島有個女人渣好大把劍...問佢可以飛到 黃金xx  
個個map左邊有個傳點  je系你一飛到個個位..
入傳點就去到西軍本部
之後搵一個抗戰領袖*系成個城中間個間屋*
之後問完佢就去羅生門通道*系成個城既北方 即小地圖既最西..*
之後會發現有個領袖訓系到...*垃圾- -*
之後講完一大段野就可以番番城  搵番個領袖
佢叫佢搵一個人  不過吾洗理因為個人好似無的~
你只要去番  沖天塔島 搵一個渣大劍女人 就會話你知個個人不見了
之後你就番去搵個領袖na...
之後又話可能系軍x島個帳篷~
咁你就去番軍艦島帳篷 你會見到4個人  問曬佢地吧-.-
之後番番西軍本部搵抗戰領袖
完成@_@
得到50WRP
之後 重點來了~~
出去個間房門口 有個大肥佬
你問佢有關 wpr  個cp之類問題-.-我吾記得問咩...仲之你咩都問曬佢na..
佢就比50cp 同50wrp 你..
咁你就可以有50cp...

紅斗篷只須1cp..
@_@你中意可以買50個~ 完
:fire:

[ 本帖最後由 水豪囧 於 09-11-6 12:43 AM 編輯 ]
二轉會員 #2
可唔可以合成外表:ro02:
三星高級會員 #3
原帖由 水豪囧 於 09-11-5 07:21 PM 發表
之後講完一大段野就可以番番城  搵番個領袖

做完呢步之後我係本部門口個大叔得到CP同WRP就是了,雖然我諗都應該同呢段劇情無咩關係...
做完呢個劇情有多50WRP,姐係合共50CP及100WRP就是了

[ 本帖最後由 elvistny 於 09-11-5 08:00 PM 編輯 ]
三星高級會員 #4
我有個問題﹒

唔記得係邊個POST介紹點去魔界果度講過﹒

話如果無去過天界而第一次就去魔界既話﹒

會以後都入唔返天界:ro01:
二轉會員 #5
邊到入魔界呀=.=都冇講咩地去到=.=
二星初級會員 #6
魔界都吾知-.-就吾好問點拎!!!!!!!!!!!...-.- 先去自己睇文章去魔界-_-
四星黃金會員 #7
水豪=0=e+玩到幾lv?
二轉會員 #8
原帖由 水豪囧 於 09-11-5 07:57 PM 發表
魔界都吾知-.-就吾好問點拎!!!!!!!!!!!...-.- 先去自己睇文章去魔界-_-

哇 串到丫
好巴閉咩face_l_18:
一星新手會員 #9
我問哂個大肥佬 但係佢冇俾cp我
一星新手會員 #10
解多左呢到係咪就拎唔到
(佢叫佢搵一個人  不過吾洗理因為個人好似無的~
你只要去番  沖天塔島 搵一個渣大劍女人 就會話你知個個人不見了
之後你就番去搵個領袖na...
之後又話可能系軍x島個帳篷~
咁你就去番軍艦島帳篷 你會見到4個人  問曬佢地吧-.-
之後番番西軍本部搵抗戰領袖
完成@_@)  
我解埋呢到先問個大叔佢就無俾CP我
唉 好無奈囉 跟住教學做都拎唔到 都唔知真定假

[ 本帖最後由 腳交 於 09-11-5 09:35 PM 編輯 ]
二轉會員 #11
原帖由 腳交 於 09-11-5 09:15 PM 發表
我問哂個大肥佬 但係佢冇俾cp我

係囉
得wrp=.=
一星新手會員 #12
我諗應該解多左拎唔番啦  應該要跟elvistny解到佢個步驟先拎到  解多左就無
三星高級會員 #13
我之前做完任大叔都無CP俾,
後來走去做下魔界任升下lv,
又去"調解者"選參加放棄團戰幾次,
做完大叔就話我夠實力,肯俾50CP了:smilie_:D5:
一星新手會員 #14
我做曬都拿唔到cp囉-.-
五星白金會員 #15
買番10件安全d:ro04:
二轉會員 #16
原帖由 k籽 於 09-11-5 10:05 PM 發表
我做曬都拿唔到cp囉-.-

升高少少lv就ok-.-
二星初級會員 #17
-.-大家拎吾到cp  可能真系同實力問題吧!??=="我吾知a  我去做個時都10lv了-_-
呢個教學一定拎到ga-.-   樓上話我串個個人-.-其實我吾系串-_-  只系..如果你去吾到魔界..=-= 知點解個任都無用..   去左先知..都未遲a?系咪*v*?
三星高級會員 #18
如果要拎CP, 你有無每個選項都同屋外條友都講過先-.-?
(問緊解5到D人
四星黃金會員 #19
我14lv去做都囉到cp~
六星鑽石會員 #20
應該係5LV先拎得CP
另外..預設技能任..15LV能接..不是25LV
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數