SD高達Online

主題列表 登入
五星白金會員 #41
原帖由 cs25123 於 10-5-30 11:40 PM 發表

果部咁既變態機
有日我無聊試下拎部s沙去砍佢
我唸住s沙系反反格架嘛
點知我砍佢佢一樣反格到我倒地
完全變態..

因為佢有v苗的@@@@@@@
二轉會員 #42
等佢出神高+風雲再起....
等佢出自由+流星號....
上年有陣改機有人搵到成堆未出既野黎0.0
五星白金會員 #43
點解唔見左毀滅高達:smilie_:D4:
五星白金會員 #44
原帖由 ↑KI◎RA↓ 於 10-5-31 12:21 AM 發表
點解唔見左毀滅高達:smilie_:D4:


太過恐怖 唔講住:redface:
五星白金會員 #45
原帖由 leonskyspace 於 10-5-30 07:30 PM 發表
1.hi-ひ高達
ひ高達HWS已經係SS級,如果要出e部冇理由同級

2.夜鶯
實力和hi-ひ高達差不多

3.OOQan ...

我反而覺00第二季4子係AS機,00raiser係S機,之後再出多部SS級Gn劍3裝備既00raiser:cheers:
二轉會員 #46
S-A機:em015:
三星高級會員 #47
其實呢,我認為都係ss機是盡頭就算了,過強的機體難合又被人排斥。
現在的反格機和大機都有被排斥的情況,如果出現ss以上的機…
性能不強就不會稱為是ss以上的,強就不被接受的感覺會很微妙。
二轉會員 #48
TURN A, TURN X
咩級?
副版主 #49
原帖由 平凡高手 於 10-5-31 10:23 AM 發表
其實呢,我認為都係ss機是盡頭就算了,過強的機體難合又被人排斥。
現在的反格機和大機都有被排斥的情況,如果出現ss以上的機…
性能不強就不會稱為是ss以上的,強就不被接受的感覺會很微妙。


這個我認同!

老實說,現在用某幾存機入場有時是會俾人踢的,好似紅蠍,羅茲支魯,包重,完自等(這裡有些機連官方的公會戰也是禁機)
而且在開放OC的情況下,S機的性能已經在一個很高的水平
我認為,要再在S機的水平上再提升一個層次的話,無疑會破壞平衡
而若是出了S以上的機體後,卻去到任何一個場也是給別人踢回出來,那這台機體仍然是有存在的意義嗎?

就像當年遊戲王的混沌帝龍-終結之使者,三眼怪+八汰烏的組合(-=-汗,有玩的應該知道是什麼)
為什麼要把帝龍和八汰烏禁掉,大家應該是心知肚明的吧?
六星鑽石會員 #50
1. hi-nu同2. 夜鶯有可能會比SS強
但其餘其部我覺得唔值比SS強
3.OOQanT 武裝上睇唔值"SSS"
4. 5. 6. 體型太大...唔會比"SSS"
四星黃金會員 #51
話唔定係s* 呢XD

我反而想佢出seed destiny果隻毀滅高達 同村雨
五星白金會員 #52
見到好多人都話毀滅高達,但我覺得佢最多Sor ss
二轉會員 #53
原帖由 benny31xd 於 10-5-30 07:47 PM 發表
夜鶯個鶯字點讀:smilie_??:
答到加GOOD

係咪讀鷹?
六星鑽石會員 #54
原帖由 夜叉之舞 於 10-5-30 09:03 PM 發表

我答~!!!!(舉手
係讀作:罌

夠分2轉:victory:
六星鑽石會員 #55
有冇人諗過
合ss都要全強化1先合到,咁ss以上係咪要全oc6先合到?:em012:
版主 #56
原帖由 benny31xd 於 10-5-30 07:47 PM 發表
夜鶯個鶯字點讀:smilie_??:
答到加GOOD


罌粟  個罌音讀:victory:
五星白金會員 #57
原帖由 benny31xd 於 10-5-30 07:47 PM 發表
夜鶯個鶯字點讀:smilie_??:
答到加GOOD

讀音係鶯face_l_18: ,信不信由你face_l_18:
六星鑽石會員 #58
原帖由 kmhwilfres 於 10-5-31 11:23 PM 發表
有冇人諗過
合ss都要全強化1先合到,咁ss以上係咪要全oc6先合到?:em012:

真的話都ok大鑊...
點練呀...重衰過F*Z爆肝活動播> <
五星白金會員 #59
原帖由 聖庭 於 10-6-1 12:35 AM 發表


罌粟  個罌音讀:victory:

唔知係咪un:em012: :em012:
八星無敵會員 #60
咪發夢啦朋友
回到最頂傳統版

選擇頁數