SD高達Online

主題列表 登入
七星元老會員 #61
原帖由 lo鋒 於 2010/5/31 23:13 發表

夠分2轉:victory:

2轉有咩用架- -~
四星黃金會員 #62
原帖由 benny31xd 於 10-5-30 07:47 PM 發表
夜鶯個鶯字點:smilie_??:
答到加GOOD


好似個[牛]字嘩咁讀。 狼叫咁啦......

加分加分。
四星黃金會員 #63
突破SS級都好既,但係SS級都頂啦,
唔通真係好似樓上講P級咩= =


話說,罌字太難寫了,銀字又唔岩音,UN好似岩d音
例如,Unhealthy
八星無敵會員 #64
E家先得3部SS,SS機D能力值己經好高SSS咪一個玩晒咁玩對戰比人踢啦,
唔講其他...如出SSS  D合成機咪全部EX。

[[最後我覺得唔會出SSS囉]]
三星高級會員 #65
1.hi-ひ高達&.夜鶯
呢2部係性能設定黎講只係同nu hws同級, 玩機戰都知,機戰hws仲可以爆甲有2條命@@
3.OOQanT
Exia type E係S,假設00係SS,咁OOQanT就SSS
呢部唔清楚

4.魔鬼高達
魔鬼高達係比一部s級既神高打爆左,所以頂多都係ss,而且佢出都只會出魔鬼高達體內果部小魔鬼高達...

5.突擊自由高達+流星號
SF已經SS,由Exia TYPE E睇黎,流星號有可能出
找不到圖
其實無人話裝左流星一定勁d,佢裝流星只係為左打某d情況戰鬥而裝,好似玩火力戰咁,而且變相大部左,避野難左,所以只能說有好有壞,只能到ss級

6.無限正義高達+流星已經SS
無限正義已經SS,由Exia TYPE E睇黎,流星號有可能出號
同上
找不到圖
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數