-
夜叉之舞七星元老會員
2010-6-1 11:25#61
原帖由 lo鋒 於 2010/5/31 23:13 發表 
夠分2轉:victory:
2轉有咩用架- -~
-
alan13140四星黃金會員
2010-6-1 12:35#62
原帖由 benny31xd 於 10-5-30 07:47 PM 發表 
夜鶯個鶯字點:smilie_??:
答到加GOOD
好似個[牛]字嘩咁讀。 狼叫咁啦......
加分加分。
-
ckfboy四星黃金會員
2010-6-1 13:18#63
突破SS級都好既,但係SS級都頂啦,
唔通真係好似樓上講P級咩= =
話說,罌字太難寫了,銀字又唔岩音,UN好似岩d音
例如,Unhealthy
-
tcs9030八星無敵會員
2010-6-1 13:32#64
E家先得3部SS,SS機D能力值己經好高SSS咪一個玩晒咁玩對戰比人踢啦,
唔講其他...如出SSS D合成機咪全部EX。
[[最後我覺得唔會出SSS囉]]
-
amuroming三星高級會員
2010-6-1 13:46#65
1.hi-ひ高達&.夜鶯
呢2部係性能設定黎講只係同nu hws同級, 玩機戰都知,機戰hws仲可以爆甲有2條命@@
3.OOQanT
Exia type E係S,假設00係SS,咁OOQanT就SSS
呢部唔清楚
4.魔鬼高達
魔鬼高達係比一部s級既神高打爆左,所以頂多都係ss,而且佢出都只會出魔鬼高達體內果部小魔鬼高達...
5.突擊自由高達+流星號
SF已經SS,由Exia TYPE E睇黎,流星號有可能出
找不到圖
其實無人話裝左流星一定勁d,佢裝流星只係為左打某d情況戰鬥而裝,好似玩火力戰咁,而且變相大部左,避野難左,所以只能說有好有壞,只能到ss級
6.無限正義高達+流星已經SS
無限正義已經SS,由Exia TYPE E睇黎,流星號有可能出號
同上
找不到圖