SD高達Online

主題列表 登入
八星無敵會員 #101
原帖由 乂戀嫉乂 於 10-6-6 08:41 PM 發表
只可以話2個都有問題:em012:
1個見人用點就嬲
令1個見人發洩嬲-.-


2個膠人..:em012:
其實...自己衡量返自己既經濟能力黎玩就ok了...
有返工人仕..用幾千蚊買部自由..正義
人家開心就得..你地理得d咩?
不過我個人就唔多鐘意d小學雞...用呀爸呀媽d錢..黎買...
不過其實都要人家呀爸呀媽肯先得..
所以...無野講...:smilie_O_o:
四星黃金會員 #102
講緊以前拍賣自由正義幾千蚊事件?
二轉會員 #103
原帖由 『浩~哥仔』 於 10-6-9 11:29 AM 發表


2個膠人..:em012:
其實...自己衡量返自己既經濟能力黎玩就ok了...
有返工人仕..用幾千蚊買部自由..正義
人家開心就得..你地理得d咩?
不過我個人就唔多鐘意d小學雞...用呀爸呀媽d錢..黎買...
不過其實都要人 ...


家陣D小雞
咁老豆老母買點好似差佢錢咁
都吾知幾撚惡:smilie_O_o:

講真丫,用自已錢買有咩問題?
好似小弟咁,雖然返學又返工,吾多時間玩,咁佢更新咪買張黎玩
咁錢搵黎係要洗架麻- -"我吾明買點有咩問題lo:smilie_O_o:
二轉會員 #104
本人平均每個月買$68
當比月費
我好節省用,主要買設圖(有料的話),蛋幣不多買,更新時候買番幾個抽
五星白金會員 #105
你個標題不如改做[每日一經]啦
:em012:
四星黃金會員 #106
意義不明

B頭仔已潛
此POST快沉也

[ 本帖最後由 b081148 於 10-6-9 05:26 PM 編輯 ]
二星初級會員 #107
原帖由 麥艾克斯 於 10-6-9 12:50 AM 發表

我唔係太明, 照你咁講d錢應該拎晒去俾父母嘎喔......點解你講個樣又唔係做個樣既?
---
同埋呢, 我想講. 錢呢樣野, 生不帶來死不帶去. 拎黎使係好正常
病態消費當然唔鼓勵, 但只要唔係"敗家揮霍", 一個月拎一百幾 ...


買點有s機玩,吾買點有冇s機玩呀? 比錢有得食日本野,吾比錢有冇得食日本野呀?講完
三星高級會員 #108
想買就買lor,駛鬼理人講咩?

給人串未送佢一句,"錢多tim, 買張抽不幸蛋先"

再給人串就送多佢一句 "吃不到的葡萄是X的"

OC出左之後我買防爆都用左成千啦。有咩所謂?

[ 本帖最後由 炸彈布 於 10-6-9 05:45 PM 編輯 ]
二星初級會員 #109
原帖由 thon2hk 於 10-6-9 02:37 AM 發表
睇完成個po就係見到隻好孝順既窮鬼係度懶正義
好作嘔


非黑即白,:mad: ,我見到你個白痴仔扮博士吾作嘔?:mad:
六星鑽石會員 #110
原帖由 炸彈布 於 10-6-9 05:42 PM 發表
想買就買lor,駛鬼理人講咩?

給人串未送佢一句,"錢多tim, 買張抽不幸蛋先"

再給人串就送多佢一句 "吃不到的葡萄是X的"

OC出左之後我買防爆都用左成千啦。有咩所謂?

有人見到別人的東西比他多時就會唔抵得
b頭仔咪果類人囉,就算人地老豆老母比錢佢用,又唔知關佢咩事
係咪你老豆老母拎緊綜援冇錢比你用所以你眼紅人有錢用
六星鑽石會員 #111
原帖由 ho951 於 10-6-6 09:07 PM 發表
錢多吹咩:smilie_:P2:

樓主點解唔咁答佢呢:victory:
六星鑽石會員 #112
跟返自己經濟狀況去洗錢無問題
我以前都比fd笑過話過架
但我唔介意,因為自己果陣有少少錢,咪拎去打機開心下
而家手頭緊,機都唔多打...
更加唔好講買點打機



如果你真係咁介意你d同學/朋友笑你買點
點解唔自己一個人去買??
屋企附近點都有7仔/ok掛
一星新手會員 #113
無人用錢   game食咩呀
四星黃金會員 #114
B頭仔用下腦諗野先講LA
你唔比錢有冇得+機位?
你唔比錢有冇得抽不幸蛋?

你自己唔夠錢先要係買點同日本野中2簡1
但係人地有錢可以又買點又食日本野

你唔抵到都唔好係到扮晒正義撚
奇實就係葡萄撚
四星黃金會員 #115
頂~突然發現我都係B字頭><
五星白金會員 #116
又有雞=========
點解比人串幾句都要上黎講=
我地又唔係串你個個=o=
你留返學校串你個同學好過啦
VIP會員 #117
原帖由 brian9632 於 10-6-9 05:41 PM 發表


買點有s機玩,吾買點有冇s機玩呀? 比錢有得食日本野,吾比錢有冇得食日本野呀?講完

要同人地討論, 唔該正面回應左人地先好嗎? 呢D係基本網絡禮儀
善意同你討論, 你又走去講第二樣, 答非所問... 咁無意思喔.
---
拿, 我以身作則答左你先.
買點有s機玩,吾買點有冇s機玩呀? 有
比錢有得食日本野,吾比錢有冇得食日本野呀? 有
--
到我問了
買點有機庫玩,吾買點有冇機庫玩呀? 比錢有得俾你上網回帖打SD,吾比錢有冇得俾你上網回帖打SD呀?
口口聲聲話一分一毫都要俾父母, 否則就係不孝. 但點解事實上你又拎D錢去買衫褲食日餐? 唔搵錢虛耗緊光陰係度打機晒電浪費米飯?
四星黃金會員 #118
你升S機需不需要時間呀?
時間就是金錢啊...
你說不買點都有S機...你是不買點..但你花了時間
一寸光陰一寸金...寸金難買寸光陰...
當你有一日返工既時候..就會知道時間的重要性...
唔係叫你用好多錢去玩..
係想你明白買點既人都有分好多種..
有好多返工人仕真係無乜時間去升部S出黎...
呢個時候..點數就幫到好大忙..
起碼可以返工扮忙OT耐D昆多D OT錢..唔需要為左升S而趕住返屋企..
六星鑽石會員 #119
原帖由 麥艾克斯 於 10-6-9 11:55 PM 發表

要同人地討論, 唔該正面回應左人地先好嗎? 呢D係基本網絡禮儀
善意同你討論, 你又走去講第二樣, 答非所問... 咁無意思喔.
---
拿, 我以身作則答左你先.
買點有s機玩,吾買點有冇s機玩呀? 有
比錢有得食日本野, ...

我都想知有咩辦法唔比錢有日本野食
四星黃金會員 #120
屈你FD請你食掛~
回到最頂傳統版

選擇頁數