-
炸彈布三星高級會員
2010-6-10 11:52#121
原帖由 b081148 於 10-6-10 11:33 AM 發表 
屈你FD請你食掛~
我笑左hahaha
-
okpkandfk二轉會員
2010-6-10 13:17#122
下個星期會考啦:smilie_:)3:
日日都係星期六
爽啊
慢慢打:em012:
PS:會考果D野已全識
-
tigercheng四星黃金會員
2010-6-10 14:12#123
都唔見得用錢玩既人可以批評冇用錢玩既人
2個係唔同既人
冇用錢玩既人:我有技術 洗乜靠s機?
有用錢玩既人:我有技術丫 不過冇勁機 有技術都係廢
等同我地對"勁"既睇法
點為止勁? 機勁?定技術勁?每個人有唔同既思想
-
水月♂三星高級會員
2010-6-10 15:11#124
B仔仲係要洗屋企錢的人,唔明自己搵錢自己洗的分別。夏蟲不可言冰。
你估下D「免費」GAME冇人比錢買點,隻Game仲生存到唔到?HP就係一個好例子,本身其實係1隻唔錯的Game,但有一堆「高手」做外掛,搞到個個唔洗買點都有點槍用,結果隻Game咪要摺囉。
做仔女嘅,有孝心係應該,但講真邊個阿爸阿媽唔0鍚自己囝囡?(極少部分另類父母除外,如餓死個3個月大的BB個類,而家E類父母越來越多...)你比多D,佢實問你夠唔夠洗。除去必要開支,多左佢地咪又係同你儲起去,到最後又係比返你。
買(杉)衫、買褲、食野、買點,完全互不影響。你鍾意用錢買實物,進行實物消費,冇問題,係你個人的喜好,但唔影響人地用錢買虛擬野(如好多成功人士都會用錢買虛榮一樣)。想當年我係學生年代(1X年前的事),仲洗緊屋企錢的時候,我都覺得用錢買假野好傻仔。但出左黎做野一段時間後,發現時間就是金錢,人生就係不停用時間換錢,再用錢買時間。與期用大量的時間玩「免費」Game,不如每個月花少少錢買下副官、轉點、防爆、機體...將省下來的時間倍下父母,同佢地食下飯(唔好講話買左點冇錢食飯,正常買點用極都唔會到幾多,話說某牛人<上過雜誌>,玩1隻game用左4X萬都未會冇錢食飯),傾下計,這樣比俾多D錢佢地,更令他們開心。
PS:有時間就多D倍下父母,唔好一日到黑都對住部腦。
PS:點解D人覺得有S機好威,用得唔好咪又係送分。唔用錢可以有S機用(電費,買電腦的錢,難道唔係錢?),將打機賺S機的時間去老麥做半日part time,都可以夠你抽好多部好「好威」的S機(而家有好易出的3coin S扭)。
再PS:其實我地成班「高齡人士」(睇下自己的註冊日期),同個「1個月左右的新仔」(不論是馬甲,還是真身)炮嘴,其實我地都幾「傻仔」。
[ 本帖最後由 水月♂ 於 10-6-10 03:26 PM 編輯 ]
-
mahutcbe03一星新手會員
2010-6-10 17:07#125
:em012: :em012: :em012:
-
gonkiller四星黃金會員
2010-6-10 19:11#126
原帖由 麥艾克斯 於 10-6-9 11反問句 你:55 PM 發表 
要同人地討論, 唔該正面回應左人地先好嗎? 呢D係基本網絡禮儀
善意同你討論, 你又走去講第二樣, 答非所問... 咁無意思喔.
---
拿, 我以身作則答左你先.
買點有s機玩,吾買點有冇s機玩呀? 有
比錢有得食日本野, ...
老麥 跟本唔洗再理佢 你睇佢回我果幾個post就知佢 唔會回你個問題 佢跟本問非所答
重夠膽話人冇point 自己就答D似答非答 重出D反問句 你話搞野唔搞野
我依加都廢事回佢 佢跟本就只覺得自己o岩 講野又冇纙輯 又冇思考 人地講咩都要反先至得
佢上來只係為反而反 佢跟本就係食飽飯冇屎屙 走上來9up下....
[
本帖最後由 gonkiller 於 10-6-10 07:12 PM 編輯 ]
-
goodgogo二星初級會員
2010-6-10 19:49#127
好多都係靠商城來賺錢ga la /.\:smile_38.gif:
-
F91西布朗副版主
2010-6-10 23:43#128
一句講哂:
我玩得起點,敗家得起,你吹?唔抵得?
-
w550i二轉會員
2010-6-11 00:03#129
原帖由 水月♂ 於 10-6-10 03:11 PM 發表 
B仔仲係要洗屋企錢的人,唔明自己搵錢自己洗的分別。夏蟲不可言冰。
你估下D「免費」GAME冇人比錢買點,隻Game仲生存到唔到?HP就係一個好例子,本身其實係1隻唔錯的Game,但有一堆「高手」做外掛,搞到個個唔洗買 ...
認真就輸了喔巴打
同小雞溝通是很難的
-
小小戰士二轉會員
2010-6-11 01:52#130
每個人都認為自己係岩既
根本講黎都晒氣
-
legoo一星新手會員
2010-6-11 02:20#131
(我唔用錢玩既)~其實我覺得樓主講得幾岩
不過我成日見有D用錢玩既人享論壇到串77
呢個post入面回覆既已經有好幾個
-
qq369900321論壇乞丐
2010-6-11 05:49#132
用唔用錢人地自由.--
-
日下部總司二星初級會員
2010-6-11 10:42#133
我覺得樓主開個topic名同內容出發點有d矛盾,究竟樓主係想人覺得因為受到委屈而希望有人支恃一下佢?
還是真係好似佢topic名一樣,沒有用錢玩sd的人根本冇資格話用錢玩的人! ?
如果是前者,我諗樓主應該將topic名改為:不要歧視花錢玩遊戲的人.
你依家用: [沒有用錢玩sd的人根本冇資格話用錢玩的人!] topic名太偏激,會令人覺得用錢玩就大哂一樣.
係!!的而且確我睇完樓主個case都覺得樓主個同學係好唔應該,但你個topic同總結亦都俾好多人覺得你咁講係好唔應該.
就係因為你主題攪到人地先入為主,總結仲要講多次.咁會令人產生不理智回覆.只要有人不理智回覆就會形成正反兩派產生罵戰.
我唔敢講我學識比樓主多.但至少我知道主題同總結係成篇野ge重點,而內容係用黎描述.
所以我先叫樓主改一改個topic名.可以的話最好連個總結都改改佢.
點解樓主內容有講:[是對所有歧視用錢玩的人說:],但點解topic唔加入"歧視"呢個詞語做主題同總結呢.
我覺得係game入面只要冇違規去玩ge人,即使有冇花錢玩都好,所受到其他玩家ge對待都應該係平等.
口臭,自大,點極都唔開竅果d就另計.
希望大家唔好再分有錢玩同冇錢玩去討論去互罵,因為跟本就唔會有結論.
最好搵人關topic或騎劫個post,等佢石沈大海.^^!!
[ 本帖最後由 日下部總司 於 10-6-11 10:50 AM 編輯 ]
-
雷臣二星初級會員
2010-6-11 10:46#134
原帖由 地頭虫 於 10-6-10 12:38 AM 發表 
你升S機需不需要時間呀?
時間就是金錢啊...
你說不買點都有S機...你是不買點..但你花了時間
一寸光陰一寸金...寸金難買寸光陰...
當你有一日返工既時候..就會知道時間的重要性...
唔係叫你用好多錢去玩..
係想 ...
同公會自己人SAY個HI先^^
其實我都有建議過D小朋友(以我年齡對比啦當然)
今年暑假,做一個月PART TIME,賺反2千幾3千蚊(當然唔怕辛苦可以做耐D搵多D)
出左糧就請父母食反餐飯($500幾一定有找)
之後再花幾百蚊去買點玩SD,剩落個千幾蚊就等開學時慢慢用
甘樣又可以孝敬父母又可以入點打機
雙贏的說
-
frankie1996一星新手會員
2010-6-11 12:30#135
狗吠,汪汪汪汪汪
-
小雞雞三星高級會員
2010-6-11 13:23#136
要數小學雞...點可以唔用小雞雞回覆...
其實打機駛錢真係無乜問題
打機唔係必要
食壽司都唔係必要
唔好講用唔用錢去做唔做到個樣野,係冇乜說服力..
最緊要係開心,你肯用幾多錢去尋求你覺得開心既事
咁我同你講
你唔切jj駛唔駛錢,生唔生存到
切jj駛唔駛錢,生唔生存到
點解你唔切jj做太監?一樣都生存到...
問題既重心唔係用唔用錢去做呢樣野
而係要睇番你本身鐘唔鐘意用錢去換取時間
有d人真係無乜時間升機,佢用錢玩,而且用完對佢生活無乜大影響既,我覺得無問題
不過樓主你既然讀緊書,就唔好駛太多落game到..應該多d溫下書
串你個個fd,都唔好擺咁多時間落打機到...溫多d書先,唔係將來返工條路唔易行
最後個句...@@我註冊日期唔係好前嗜..我可以認後生既..haha
-
43141一星新手會員
2010-6-11 14:22#137
咪返去串下個死窮鬼連點都冇錢買仲係度話人真係折墮
-
聖戰六星鑽石會員
2010-6-11 15:42#138
原帖由 leonskyspace 於 10-6-6 09:10 PM 發表 
你用過就串得,但一蚊都冇用過就唔可以串人:cheers:
串你米串你 買過點好叻咩 白痴仔:em012:
-
聖戰六星鑽石會員
2010-6-11 15:49#139
原帖由 43141 於 10-6-11 02:22 PM 發表 
咪返去串下個死窮鬼連點都冇錢買仲係度話人真係折墮
小學雞 你d錢都係你老豆老母比你咋 你有撚資格串人?
-
b081148四星黃金會員
2010-6-11 15:58#140
如果唔係D人葡萄人地買點
根本唔會有呢類POST出現