SD高達Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #1
想問以下d機咁加岩唔岩@@?
救世高達   全攻(作輸出用)
CU渣古II  全防(肉盾)
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   全必(玩必殺xD)
CU大魔   全攻(唔知想點-v-)
B高達MK-II-泰坦斯 全攻
BU陸戰型高達-光槍裝  全防
自由高達  3血 oc全防(抄人xD)      !!!!!!-____-增加生存機率-口-竟然比人話on8+1-____-自由一定要加機動同攻咩= =?

不喜勿凸=﹏=...

[ 本帖最後由 Ms蚊子* 於 10-6-18 11:29 PM 編輯 ]
等待驗證 #2
救世高達   全攻(作輸出用)   <    主要打後場就全攻
CU渣古II  全防(肉盾)         <    個人覺得4血後全防好d
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   全必(玩必殺xD)    <  點解唔全血?
CU大魔   全攻(唔知想點-v-)    <   抽氣後轟炸就全攻
B高達MK-II-泰坦斯 全攻    < 唔係bs咩?
BU陸戰型高達-光槍裝  全防  <未用過唔清楚
自由高達  3血 oc全防(抄人xD)    <3速(反中子之用)全攻(反中子後3武亂轟...正)
突擊高達(空戰型)  同上   < 不置評語
二轉會員 #3
感謝樓上解答:em012:
四星黃金會員 #4
原帖由 lemon518409 於 10-6-17 09:52 PM 發表
救世高達   全攻(作輸出用)   <    主要打後場就全攻
CU渣古II  全防(肉盾)         <    個人覺得4血後全防好d
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   全必(玩必殺xD)    <  點解唔全血?
CU大魔   全攻(唔知想點-v-)    <   ...



蒼藍宿命2號機 甘點加-v-?!
二轉會員 #5
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-17 10:20 PM 發表



蒼藍宿命2號機 甘點加-v-?!

感謝樓下解答:em012:
六星鑽石會員 #6
原帖由 chdden 於 10-6-17 10:21 PM 發表

感謝樓下解答:em012:

感謝樓上解答:em012:
等待驗證 #7
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-17 10:20 PM 發表



蒼藍宿命2號機 甘點加-v-?!

未用過...唔清楚
四星黃金會員 #8
咁睇完你會點加.口.?
[hdutube]W4gpQql0P7E[/hdutube]
五星白金會員 #9
救世高達   全攻(作輸出用)                            ok的
CU渣古II  全防(肉盾)                                  我覺得4攻9防先好d                 
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   全必(玩必殺xD)    爆必之後全攻
CU大魔   全攻(唔知想點-v-)                         4機動9攻
B高達MK-II-泰坦斯 全攻                              3速全攻
BU陸戰型高達-光槍裝  全防                          ok的
自由高達  3血 oc全防(抄人xD)                      我個隻全機動 超好用 你可以爆速之後先加機動
                                                                自由係高輸出機黎 你都可以全攻
                                                                如果你想玩高防既話咁加都無問題
突擊高達(空戰型)  同上                                你用得自由仲用空西...

[ 本帖最後由 Ky乂鋒 於 10-6-17 10:51 PM 編輯 ]
五星白金會員 #10
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-17 10:20 PM 發表



蒼藍宿命2號機 甘點加-v-?!

隻野都未出
隻野玩速的 3速全攻吧
等待驗證 #11
佢本身有燃料槽加boost 3速以提高佢機動性

再配合佢2技exam  全攻以更突顯佢高攻速既性能

五星白金會員 #12
你鐘意點加咪點加lo
有技術is ok
四星黃金會員 #13
自由高達加防同血冇咩用 本身都少
沖出去一樣死
全攻亂射仲好喇
2技之後好好玩
五星白金會員 #14
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-17 09:22 PM 發表
想問以下d機咁加岩唔岩@@?
救世高達   全攻(作輸出用)
CU渣古II  全防(肉盾)
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   全必(玩必殺xD)
CU大魔   全攻(唔知想點-v-)
B高達MK-II-泰坦斯 全攻
BU陸戰型高達-光槍裝  全防

自由 ...

黑MK-II本身攻擊都好高,但速度麻麻,我覺得加3速再全攻好D
BU陸高係高攻果隻吧? 既然玩開攻,我覺得加攻好D
二轉會員 #15
我想問呢 好耐之前咪有人講過強化同埋oc某d地方會特別突出 其實係唔係
又或者我咁樣問 強化速度係唔係突出過oc速度
五星白金會員 #16
原帖由 寒冰魔龍 於 10-6-18 02:48 AM 發表
我想問呢 好耐之前咪有人講過強化同埋oc某d地方會特別突出 其實係唔係
又或者我咁樣問 強化速度係唔係突出過oc速度

係~~用強化點加速度/機動力/血都會多過用oc點黎加速度/機動力/血
二轉會員 #17
原帖由 ☆開心包★ 於 10-6-18 02:51 AM 發表

係~~用強化點加速度/機動力/血都會多過用oc點黎加速度/機動力/血

:smilie_8): 多謝你為我解答
二轉會員 #18
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-17 09:22 PM 發表
想問以下d機咁加岩唔岩@@?
救世高達   全攻(作輸出用)
CU渣古II  全防(肉盾)
CR巴古---二連裝磁軌砲裝   全必(玩必殺xD)
CU大魔   全攻(唔知想點-v-)
B高達MK-II-泰坦斯 全攻
BU陸戰型高達-光槍裝  全防
自由 ...

救世未抽中, 不作評論
cu渣 4血爆防, 唔加血好似有d薄薄地ge感覺-v-
cr9  爆攻  23切武玩倒地, 打贏s機無難度...
cu冰條  我未玩過...
黑兔 爆攻唔錯
bu陸戰... 玩幾鋪解左...不置評論
自由  我4爆攻的
空西  我4血爆防
四星黃金會員 #19
測試後自由3血 oc5防的確可以頂拳機既連技-___-
但可惜比3部追住黎爆菊花/3\
入場竟然比人話自由加防on8+1-____-
車-3-...甘自由一定要加機動同攻咩= =?
五星白金會員 #20
原帖由 Ms蚊子* 於 10-6-18 11:38 PM 發表
測試後自由3血 oc5防的確可以頂拳機既連技-___-
但可惜比3部追住黎爆菊花/3\
入場竟然比人話自由加防on8+1-____-
車-3-...甘自由一定要加機動同攻咩= =?

自由加防係好正常:smilie_:):
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數