SD高達Online

主題列表 登入
二轉會員 #1
我封左塵既救世主岩岩又拎出黎玩下
1武長度一般不過夠快 23武都好易彈切 同埋2武唔係好順硬係覺得慢左小小 boot小可以加番速度
:smilie_O_o: 不過打得好辛苦 對住d拳機感覺好無力 我應唔應該繼續升佢
佢俾我既感覺係雞肋
食之無味 棄之可惜 好好地既一部ar機 我完全發揮唔到佢既實力....
二星初級會員 #2
棄之有肉,唔係棄之可惜,練la,救世主我覺得ok
六星鑽石會員 #3
:smile_13.gif: 話時話彈切是甚麼來的
五星白金會員 #4
原帖由 聾伯 於 10-6-23 05:26 PM 發表
:smile_13.gif: 話時話彈切是甚麼來的

冇晒彈:smilie_:)3:
二星初級會員 #5
原帖由 聾伯 於 10-6-23 05:26 PM 發表
:smile_13.gif: 話時話彈切是甚麼來的

咁都唔知??
五星白金會員 #6
救世主都算係好機
但岩岩更新完,周街 能E同埋S地死
都係唔好係呢個時間升LA...
八星無敵會員 #7
我都係禁話...
所以oc1左放入雪櫃度欣賞了...
四星黃金會員 #8
唔開防指唔勁
二轉會員 #9
部機手感唔掂
刪得
二轉會員 #10
原帖由 toming 於 10-6-23 05:58 PM 發表
部機手感唔掂
刪得

夠中背:em012:
二轉會員 #11
原帖由 sumcat888-03 於 10-6-23 06:04 PM 發表

夠中背:em012:

:smilie_:10: 部野我抽左幾廿萬同幾十粒COIN
頂佢個肺唔中
之後FD兩下秒抽!!
試左黎玩
夠哂廢
所以我勸人唔好抽
刪得
四星黃金會員 #12
原帖由 sumcat888-03 於 10-6-23 06:04 PM 發表

夠中背:em012:

夠中:smilie_:10: ?
五星白金會員 #13
DEL左佢,真係冇乜力
六星鑽石會員 #14
原帖由 oscarryan1 於 10-6-23 05:33 PM 發表

咁都唔知??


知識淺薄麻~
二轉會員 #15
原帖由 殘。﹏ 於 10-6-23 06:22 PM 發表

夠中肯:smilie_:10: ?

本想是咁打的
打錯左之後發現又有另一個意思~
所以唔改了:smilie_8):
三星高級會員 #16
我諗佢唔係唔勁,係岩用既場好少
可能峽谷會適合

剪機唔夠拳機打係正常
六星鑽石會員 #17
原帖由 『浩~哥仔』 於 10-6-23 05:44 PM 發表
我都係禁話...
所以oc1左放入雪櫃度欣賞了...

放入gp03d度欣賞:smilie_:)3:
六星鑽石會員 #18
原帖由 sumcat888-03 於 10-6-23 07:32 PM 發表

本想是咁打的
打錯左之後發現又有另一個意思~
所以唔改了:smilie_8):


柒頭月扮野都扮好d face_l_18:
等待驗證 #19
佢格唔係唔掂

只係少氣姐...

2/3武切射威力唔錯

唔算係雞肋...
六星鑽石會員 #20
原帖由 lemon518409 於 10-6-23 08:08 PM 發表
佢格唔係唔掂

只係少氣姐...

2/3武切射威力唔錯

唔算係雞肋...


少氣的話有得變ma飛,仲有倒地:smilie_8):
不過又係回彈慢到嘔
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數